Vantaghji di i pavimenti di ventilazione in i centri di dati

I venti di ventilazione di u pianu di risparmiu d'energia di ventilazione sò generalmente sposti cù a terra, è a terra deve esse elevata.U spaziu più bassu hè utilizatu per organizà i tubi di ventilazione o direttamente utilizatu cum'è plenum di ventilazione.A ventilazione entra in a stanza à traversu i venti di u pianu è hè scaricata da l'outlet di l'aria in a parti suprana di a stanza dopu u calore è u scambiu di massa cù l'aria interna.

Dapoi l'anni 1970, l'edificazioni di l'Uffiziu cuminciaru à esse applicate in Europa.In a mità di l'anni 1980, Lloyd s Building in Londra è HSBC Bank in Hong Kong hà aduttatu successu sistema di climatizazione sottuventilazione, chì attirò l'attenzione di i circoli di tecnulugia di climatizazione in u mondu.Attualmente, a ricerca è l'appiecazione di u sistema di pavimentu di risparmiu energeticu di ventilazione in Cina hè in a fase iniziale.

Pianu di risparmiu d'energia di ventilazione è u sistema di ventilazione tradiziunale è sistema di climatizazione www.xhzx0311.com hè simile.Ventilation-risparmiu d'energia articulu principale di u pianu da: Xinhong star reta anti-static floor si trova in: hè ventilatu da u spaziu più bassu di u pianu;Diversi ambienti climatichi lucali ponu esse furmatu in u stessu spaziu grande.A distribuzione di l'aria interna hè da u pianu à u tettu di u modu di l'aire up and back.

I pavimenti ventilati è efficienti energetichi facilitanu a rinnuvazione di l'edificazioni è a rinnuvazione di l'edificazioni esistenti.Quandu l'uffiziu usa u cambiamentu, bisognu di rearrange, decorate, stabilitu in u ventu nantu à u pianu mobile hè faciule di cambià, è u spaziu sottu à u pianu pò facilità e linee elettriche, linee di cumunicazione, tubi d'acqua, etc., reinstallazione, chì ponu assai assai. riduce u costu di re decoru.

U cunsumu d'energia di u pianu di ventilazione di risparmiu d'energia hè di 34% di u cunsumu d'energia di u sistema di climatizazione tradiziunale.L'effettu di risparmiu d'energia di a reta di pavimentu antistaticu xinhong Star pò esse riflessu in parechji aspetti:
1.Sistema di ventilazione Plenum aduprà temperatura aria supiriuri, i dati mostranu chì quandu l 'ambienti temperatura è umidità à ghjunghje sin'à u listessu spaziu di travagliu, u pianu di risparmiu energia di ventilazione cà ventilazione sistema di climatizazione tradiziunale.4 ℃ alta temperatura, stu permette l 'aria hè staghjoni relativamente secca, a temperatura alta è evaporator coil cooling evaporation temperature, migliurà u chiller COP.
2. A causa di e caratteristiche di stratificazione termale di u pianu di ventilazione di risparmiu d'energia, a zona di mischju di l'aria hè solu in l'area induve a ghjente stà.Per stu sistema, a maiò parte di u calore generatu da i lampi di u tettu hè espulsu prima di ghjunghje à a terra, aumentendu a temperatura di l'exhaust, riducendu a carica di rinfrescante tutale è riducendu a capacità di l'unità di refrigerazione.
3.Perchè a sezione trasversale di a ventilazione di u pianu hè grande, cusì a perdita di pressione hè chjuca, cusì l'articulu hè pigliatu da: Xinhong Star reta anti-static floor reduces the power transmission air, reduce the energy consume of the fan.
4. L'edifiziu usa u pianu di ventilazione di risparmiu d'energia, ancu s'è a scatula di pressione statica di ventilazione, ma ùn hà micca bisognu di un grande spaziu di u tettu per accoglie u pipeline di ventilazione è u dispositivu terminale, u pianu di risparmiu d'energia di ventilazione pò riduce da 5% à 10% di u pianu. altezza.


Tempu di Postu: Feb-08-2022